Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Influencer Marketing als Kommunikationsinstrument fur die nachhaltige Angebotsgestaltung von touristischen Destinationen - Stephan Bormann - Bog

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783961468645
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 136
  • Udgivet:
  • 27. september 2021
  • Størrelse:
  • 210x148x7 mm.
  • Vægt:
  • 172 g.
  • 2-3 uger.
  • 6. december 2024

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Brugerbedømmelser af Influencer Marketing als Kommunikationsinstrument fur die nachhaltige Angebotsgestaltung von touristischen Destinationen



Find lignende bøger
Bogen Influencer Marketing als Kommunikationsinstrument fur die nachhaltige Angebotsgestaltung von touristischen Destinationen findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.