Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

International Sport Marketing - Bog

- Issues and Practice

Bag om International Sport Marketing

This book examines the most important trends and developments in contemporary sport marketing around the world, shining new light on the importance of marketing and markets as the drivers of international sport business.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367730369
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 232
  • Udgivet:
  • 18. december 2020
  • Størrelse:
  • 232x155x17 mm.
  • Vægt:
  • 356 g.
  • 2-3 uger.
  • 22. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af International Sport Marketing

This book examines the most important trends and developments in contemporary sport marketing around the world, shining new light on the importance of marketing and markets as the drivers of international sport business.

Brugerbedømmelser af International Sport Marketing



Find lignende bøger
Bogen International Sport Marketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.