Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Iranian Media - Gholam Khiabany - Bog

- The Paradox of Modernity

Bag om Iranian Media

This book provides an overview of the expansion of the Iranian communication system, examining the political economy of this process and arguing that the nature of Iranian media in general and the press in particular, cannot be understood simply in terms of "Islamic ideology" or the false dichotomy of "modernity" versus "tradition."

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415845359
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 264
  • Udgivet:
  • 27. februar 2013
  • Størrelse:
  • 152x229x0 mm.
  • Vægt:
  • 490 g.
  • 2-3 uger.
  • 14. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Iranian Media

This book provides an overview of the expansion of the Iranian communication system, examining the political economy of this process and arguing that the nature of Iranian media in general and the press in particular, cannot be understood simply in terms of "Islamic ideology" or the false dichotomy of "modernity" versus "tradition."

Brugerbedømmelser af Iranian Media



Find lignende bøger
Bogen Iranian Media findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.