Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Key Concepts in Marketing - Jim Blythe - Bog

Bag om Key Concepts in Marketing

The extremely readable and accessible format brings the reader a wealth of information, and provides a valuable reference to any student of marketing.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781847874986
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 232
  • Udgivet:
  • 16. februar 2009
  • Størrelse:
  • 148x210x20 mm.
  • Vægt:
  • 420 g.
  • 2-4 uger.
  • 14. december 2024

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Key Concepts in Marketing

The extremely readable and accessible format brings the reader a wealth of information, and provides a valuable reference to any student of marketing.

Brugerbedømmelser af Key Concepts in Marketing



Find lignende bøger
Bogen Key Concepts in Marketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.