Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Kundenbindung und Neukundengewinnung durch One-to-One-Marketing im Rahmen des electronic Customer Relationship Marketing mit Fallbeispiel aus der Tourismusbranche - Markus Koch - Bog

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783640967186
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 132
  • Udgivet:
  • 26. Juli 2011
  • Størrelse:
  • 148x210x8 mm.
  • Vægt:
  • 181 g.
  • 2-3 uger.
  • 23. Oktober 2024

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Brugerbedømmelser af Kundenbindung und Neukundengewinnung durch One-to-One-Marketing im Rahmen des electronic Customer Relationship Marketing mit Fallbeispiel aus der Tourismusbranche



Find lignende bøger
Bogen Kundenbindung und Neukundengewinnung durch One-to-One-Marketing im Rahmen des electronic Customer Relationship Marketing mit Fallbeispiel aus der Tourismusbranche findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.