Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Kundenwertorientiertes Customer Relationship Management als Determinante oekonomischer Kundenbindung - Christian Werner - Bog

- Eine empirische Analyse aus der Kundensicht zum Status Quo und kunftigen Entwicklungen im stationaren Einzelhandel

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783640307289
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 132
  • Udgivet:
  • 27. april 2009
  • Størrelse:
  • 148x210x8 mm.
  • Vægt:
  • 181 g.
  • 2-3 uger.
  • 3. december 2024

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Brugerbedømmelser af Kundenwertorientiertes Customer Relationship Management als Determinante oekonomischer Kundenbindung



Find lignende bøger
Bogen Kundenwertorientiertes Customer Relationship Management als Determinante oekonomischer Kundenbindung findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.