Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Making Customer Satisfaction Happen - R.M. McNealy - Bog

Bag om Making Customer Satisfaction Happen

This book provides the focus for an organisation's Total Quality Management process; the achievement of `world-class' customer satisfaction. The book draws exclusively from actual case studies of world leading companies.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780412589201
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 192
  • Udgivet:
  • 1. September 1994
  • Udgave:
  • 1994
  • Størrelse:
  • 234x156x12 mm.
  • Vægt:
  • 1050 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. Oktober 2024

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Making Customer Satisfaction Happen

This book provides the focus for an organisation's Total Quality Management process; the achievement of `world-class' customer satisfaction. The book draws exclusively from actual case studies of world leading companies.

Brugerbedømmelser af Making Customer Satisfaction Happen



Find lignende bøger
Bogen Making Customer Satisfaction Happen findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.