Udsalget slutter om
Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Making Sense of Data in the Media - Andrew (University of Sheffield Bell - Bog

Bag om Making Sense of Data in the Media

Through a series of examples of statistics in the media, this book shows you how to critically assess the presentation of data in the media, to identify what is significant and to sort verifiable conclusions from misleading claims.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781526447203
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 272
  • Udgivet:
  • 22. november 2019
  • Størrelse:
  • 166x234x15 mm.
  • Vægt:
  • 478 g.
  • 2-3 uger.
  • 16. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

  • BLACK FRIDAY
    : :

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Making Sense of Data in the Media

Through a series of examples of statistics in the media, this book shows you how to critically assess the presentation of data in the media, to identify what is significant and to sort verifiable conclusions from misleading claims.

Brugerbedømmelser af Making Sense of Data in the Media



Find lignende bøger
Bogen Making Sense of Data in the Media findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.