Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Markenkommunikation 2.0. Die Vermittlung emotionaler Marken-Erlebnisse im Web 2.0 - Simon Fauser - Bog

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783838209715
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 102
  • Udgivet:
  • 1. august 2016
  • Størrelse:
  • 210x148x5 mm.
  • Vægt:
  • 132 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 30. november 2024

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Brugerbedømmelser af Markenkommunikation 2.0. Die Vermittlung emotionaler Marken-Erlebnisse im Web 2.0



Find lignende bøger
Bogen Markenkommunikation 2.0. Die Vermittlung emotionaler Marken-Erlebnisse im Web 2.0 findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.