Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Marketing for Tourism and Hospitality - Alan Fyall - Bog

- Collaboration, Technology and Experiences

Bag om Marketing for Tourism and Hospitality

Thisis an accessible resource preparing students for the challenges of tourism and hospitality marketing globally. It offersa clear articulation of the changing landscape, a comprehensive introduction to the three underpinning themes of collaboration, technology and experiences, and a plentiful supply of international case material.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138121294
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 620
  • Udgivet:
  • 21. marts 2019
  • Størrelse:
  • 245x190x29 mm.
  • Vægt:
  • 1466 g.
  • 4-7 hverdage.
  • 8. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Marketing for Tourism and Hospitality

Thisis an accessible resource preparing students for the challenges of tourism and hospitality marketing globally. It offersa clear articulation of the changing landscape, a comprehensive introduction to the three underpinning themes of collaboration, technology and experiences, and a plentiful supply of international case material.

Brugerbedømmelser af Marketing for Tourism and Hospitality



Find lignende bøger
Bogen Marketing for Tourism and Hospitality findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.