Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Marketing Research and Modeling: Progress and Prospects - Bog

- A Tribute to Paul E. Green

Bag om Marketing Research and Modeling: Progress and Prospects

This work emphasizes new developments in Bayesian Decision Analysis, Multivariate Analysis, Multidimensional Scaling, Conjoint Analysis, Applications of Conjoint and MDS technique, Data Mining, Cluster Analysis, and Neural Networks.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781402075964
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 346
  • Udgivet:
  • 1. december 2003
  • Udgave:
  • 2004
  • Størrelse:
  • 234x156x20 mm.
  • Vægt:
  • 720 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 7. december 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Marketing Research and Modeling: Progress and Prospects

This work emphasizes new developments in Bayesian Decision Analysis, Multivariate Analysis, Multidimensional Scaling, Conjoint Analysis, Applications of Conjoint and MDS technique, Data Mining, Cluster Analysis, and Neural Networks.

Brugerbedømmelser af Marketing Research and Modeling: Progress and Prospects



Find lignende bøger
Bogen Marketing Research and Modeling: Progress and Prospects findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.