Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Media and Food Industries - Michelle Phillipov - Bog

- The New Politics of Food

Bag om Media and Food Industries

This volume is the first to combine textual analysis of food media texts with interviews with media production staff, reality TV contestants, celebrity chefs, and food producers and retailers across the artisan-conventional spectrum.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319877235
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 259
  • Udgivet:
  • 9. september 2018
  • Udgave:
  • 12017
  • Vægt:
  • 359 g.
  • 2-15 hverdage.
  • 17. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Media and Food Industries

This volume is the first to combine textual analysis of food media texts with interviews with media production staff, reality TV contestants, celebrity chefs, and food producers and retailers across the artisan-conventional spectrum.

Brugerbedømmelser af Media and Food Industries



Find lignende bøger
Bogen Media and Food Industries findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.