Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Media Economics - Bog

- Theory and Practice

Bag om Media Economics

This thoroughly updated third edition focuses on the primary concerns of media economics, the techniques of economic and business analysis, and the overall characteristics of the media environment; and explores contemporary business practices within spec

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138834255
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 312
  • Udgivet:
  • 29. juni 2015
  • Udgave:
  • 3
  • Størrelse:
  • 152x229x0 mm.
  • Vægt:
  • 566 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 20. november 2024

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Media Economics

This thoroughly updated third edition focuses on the primary concerns of media economics, the techniques of economic and business analysis, and the overall characteristics of the media environment; and explores contemporary business practices within spec

Brugerbedømmelser af Media Economics



Find lignende bøger
Bogen Media Economics findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.