Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Multimedia in Der Marktforschung - Bog

Bag om Multimedia in Der Marktforschung

Bo Zou analysiert die Einsatzpotentiale von Multimedia und zeigt, welche Einflußfaktoren bei der Verwendung dieser Technologie in der Marktforschung berücksichtigt werden müssen.

Vis mere
  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783824468812
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 224
  • Udgivet:
  • 25. januar 1999
  • Udgave:
  • 1999
  • Størrelse:
  • 210x148x13 mm.
  • Vægt:
  • 295 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 10. december 2024

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Multimedia in Der Marktforschung

Bo Zou analysiert die Einsatzpotentiale von Multimedia und zeigt, welche Einflußfaktoren bei der Verwendung dieser Technologie in der Marktforschung berücksichtigt werden müssen.

Brugerbedømmelser af Multimedia in Der Marktforschung



Find lignende bøger
Bogen Multimedia in Der Marktforschung findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.