Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Neuromarketing im Versicherungsverkauf. Der Einfluss limbischer Kundentypen auf den Abschluss von Versicherungen - Denise Martina Isabella Dolezal - Bog

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783961465439
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 140
  • Udgivet:
  • 14. juni 2017
  • Størrelse:
  • 210x148x8 mm.
  • Vægt:
  • 177 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 3. december 2024

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Brugerbedømmelser af Neuromarketing im Versicherungsverkauf. Der Einfluss limbischer Kundentypen auf den Abschluss von Versicherungen



Find lignende bøger
Bogen Neuromarketing im Versicherungsverkauf. Der Einfluss limbischer Kundentypen auf den Abschluss von Versicherungen findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.