Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Økonomi for service- og markedsføringsøkonomer - Ole Bredgaard - Bog

Bag om Økonomi for service- og markedsføringsøkonomer

Økonomi for service- og markedsføringsøkonomer er er målrettet uddannelserne som Serviceøkonom og Markedsføringsøkonom. Den giver en introduktion i virksomhedsøkonomi set fra et service- og markedsføringsperspektiv. 2. udgave er grundlæggende revideret og der er tilføjet nye opgaver. Bogen er opbygget således, at hvert kapitel kan læses selvstændigt, og hvert kapitel er understøttet og uddybet af opgaver. Bogen udkommer også på engelsk.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788741265919
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 272
  • Udgivet:
  • 2. august 2016
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 171x247x14 mm.
  • Vægt:
  • 515 g.
  • 1-3 hverdage.
  • 25. november 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Økonomi for service- og markedsføringsøkonomer

Økonomi for service- og markedsføringsøkonomer er er målrettet uddannelserne som Serviceøkonom og Markedsføringsøkonom. Den giver en introduktion i virksomhedsøkonomi set fra et service- og markedsføringsperspektiv.
2. udgave er grundlæggende revideret og der er tilføjet nye opgaver.
Bogen er opbygget således, at hvert kapitel kan læses selvstændigt, og hvert kapitel er understøttet og uddybet af opgaver.
Bogen udkommer også på engelsk.

Brugerbedømmelser af Økonomi for service- og markedsføringsøkonomer



Find lignende bøger
Bogen Økonomi for service- og markedsføringsøkonomer findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.