Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Ogilvy on Advertising in the Digital Age - Miles Young - Bog

Bag om Ogilvy on Advertising in the Digital Age

An indispensible handbook for anyone who already works in advertising and a glimpse into the secrets of the world of advertising for outsiders, updated for the digital age.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781847960870
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 288
  • Udgivet:
  • 5. oktober 2017
  • Størrelse:
  • 196x250x26 mm.
  • Vægt:
  • 1236 g.
  • Ukendt - mangler pt..

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Ogilvy on Advertising in the Digital Age

An indispensible handbook for anyone who already works in advertising and a glimpse into the secrets of the world of advertising for outsiders, updated for the digital age.

Brugerbedømmelser af Ogilvy on Advertising in the Digital Age



Find lignende bøger
Bogen Ogilvy on Advertising in the Digital Age findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.