Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Pervasive Advertising - Bog

Bag om Pervasive Advertising

This book looks at the future of advertising from the perspective of pervasive computing. If any content annoys us, we will be able to effortlessly say so and change it with simple gestures, and content providers and advertisers will know what we like and be able to act accordingly.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780857293510
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 366
  • Udgivet:
  • 20. september 2011
  • Udgave:
  • 2011
  • Størrelse:
  • 241x162x26 mm.
  • Vægt:
  • 702 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Pervasive Advertising

This book looks at the future of advertising from the perspective of pervasive computing. If any content annoys us, we will be able to effortlessly say so and change it with simple gestures, and content providers and advertisers will know what we like and be able to act accordingly.

Brugerbedømmelser af Pervasive Advertising



Find lignende bøger
Bogen Pervasive Advertising findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.