Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Planung Und Implementierung Integrierter Marketingkommunikation Mit Den Leitinstrumenten Werbung Und Sportsponsoring - Philip Stockmann - Bog

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783835009752
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 406
  • Udgivet:
  • 12. december 2007
  • Udgave:
  • 2008
  • Størrelse:
  • 210x148x22 mm.
  • Vægt:
  • 513 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 9. december 2024

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Brugerbedømmelser af Planung Und Implementierung Integrierter Marketingkommunikation Mit Den Leitinstrumenten Werbung Und Sportsponsoring



Find lignende bøger
Bogen Planung Und Implementierung Integrierter Marketingkommunikation Mit Den Leitinstrumenten Werbung Und Sportsponsoring findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.