Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Presidential Campaigns in the Age of Social Media - William L. Benoit - Bog

- Clinton and Trump

Bag om Presidential Campaigns in the Age of Social Media

This book offers content analyses of the 2016 presidential candidate campaign messages from the primary and the general election. The chapters examine both new (Twitter, Facebook) and traditional (TV spots, debates, speeches) media employed in this contest.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781433168222
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 170
  • Udgivet:
  • 17. december 2019
  • Udgave:
  • Størrelse:
  • 229x155x17 mm.
  • Vægt:
  • 384 g.
  • 2-3 uger.
  • 22. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Presidential Campaigns in the Age of Social Media

This book offers content analyses of the 2016 presidential candidate campaign messages from the primary and the general election. The chapters examine both new (Twitter, Facebook) and traditional (TV spots, debates, speeches) media employed in this contest.

Brugerbedømmelser af Presidential Campaigns in the Age of Social Media



Find lignende bøger
Bogen Presidential Campaigns in the Age of Social Media findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.