Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Progress in Tourism Marketing - Bog

Bag om Progress in Tourism Marketing

Aims to evaluate the contemporary progress of theoretical approaches to tourism marketing. This book also seeks to show the ways to further develop the concept of tourism marketing for application within tourist destinations and individual businesses, and evaluate its potential impact on performance improvement.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780080450407
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 328
  • Udgivet:
  • 30. marts 2006
  • Størrelse:
  • 166x245x25 mm.
  • Vægt:
  • 756 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Progress in Tourism Marketing

Aims to evaluate the contemporary progress of theoretical approaches to tourism marketing. This book also seeks to show the ways to further develop the concept of tourism marketing for application within tourist destinations and individual businesses, and evaluate its potential impact on performance improvement.

Brugerbedømmelser af Progress in Tourism Marketing



Find lignende bøger
Bogen Progress in Tourism Marketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.