Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Raising the Corporate Umbrella - Don E. Schultz - Bog

- Corporate Communications in the Twenty-First Century

Bag om Raising the Corporate Umbrella

Using cases and examples from companies such as The Body Shop, Texaco, Johnson & Johnson, BP Oil & British Airways the authors introduce the framework necessary to analyse corporate communications strategies and provide clear practical guidelines for successful implementation.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780333926390
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 410
  • Udgivet:
  • 4. september 2001
  • Størrelse:
  • 229x152x29 mm.
  • Vægt:
  • 783 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Raising the Corporate Umbrella

Using cases and examples from companies such as The Body Shop, Texaco, Johnson & Johnson, BP Oil & British Airways the authors introduce the framework necessary to analyse corporate communications strategies and provide clear practical guidelines for successful implementation.

Brugerbedømmelser af Raising the Corporate Umbrella



Find lignende bøger
Bogen Raising the Corporate Umbrella findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.