Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Real-Time Visual Effects for Game Programming - Chang-Hun Kim - Bog

Bag om Real-Time Visual Effects for Game Programming

This book introduces the latest visual effects (VFX) techniques that can be applied to game programming. Readers of this book can learn not only the theories about the latest VFX techniques, but also the methodology of game programming, step by step.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9789811013485
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 227
  • Udgivet:
  • 23. oktober 2016
  • Udgave:
  • 12015
  • Størrelse:
  • 155x235x0 mm.
  • Vægt:
  • 3693 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Real-Time Visual Effects for Game Programming

This book introduces the latest visual effects (VFX) techniques that can be applied to game programming. Readers of this book can learn not only the theories about the latest VFX techniques, but also the methodology of game programming, step by step.

Brugerbedømmelser af Real-Time Visual Effects for Game Programming



Find lignende bøger
Bogen Real-Time Visual Effects for Game Programming findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.