Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

R.E.D. Marketing - Greg Creed - Bog

- The Three Ingredients of Leading Brands

Bag om R.E.D. Marketing

Create breakthrough marketing campaigns that achieve staggering consumer response rates by harnessing the power of R.E.D. Marketing---a transparent and flexible methodology from the CEO and CMO of marketing powerhouse Yum! Brands (Taco Bell, KFC, Pizza Hut) with a genuine track record of success.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781400223299
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 288
  • Udgivet:
  • 8. juli 2021
  • Størrelse:
  • 237x162x198 mm.
  • Vægt:
  • 440 g.
  • Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan formentlig ikke leveres inden jul

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af R.E.D. Marketing

Create breakthrough marketing campaigns that achieve staggering consumer response rates by harnessing the power of R.E.D. Marketing---a transparent and flexible methodology from the CEO and CMO of marketing powerhouse Yum! Brands (Taco Bell, KFC, Pizza Hut) with a genuine track record of success.

Brugerbedømmelser af R.E.D. Marketing



Find lignende bøger
Bogen R.E.D. Marketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.