Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Scientific Advertising - Claude Hopkins - Bog

Bag om Scientific Advertising

A founding father of modern advertising discusses the lure of telling a story, use of headlines and art, the power of specificity, and the value of samples and testing campaigns.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780486836058
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 112
  • Udgivet:
  • 31. oktober 2019
  • Størrelse:
  • 124x199x7 mm.
  • Vægt:
  • 128 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 hverdage
Forventet levering: 27. november 2024

Beskrivelse af Scientific Advertising

A founding father of modern advertising discusses the lure of telling a story, use of headlines and art, the power of specificity, and the value of samples and testing campaigns.

Brugerbedømmelser af Scientific Advertising



Find lignende bøger
Bogen Scientific Advertising findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.