Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Social Media als Instrument der erlebnisorientierten Markenfuhrung im Premiumsegment am Beispiel der Leica Camera AG - Robin Ahle - Bog

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783956840456
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 66
  • Udgivet:
  • 18. oktober 2013
  • Størrelse:
  • 210x148x4 mm.
  • Vægt:
  • 91 g.
  • 2-4 uger.
  • 11. december 2024

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Brugerbedømmelser af Social Media als Instrument der erlebnisorientierten Markenfuhrung im Premiumsegment am Beispiel der Leica Camera AG



Find lignende bøger
Bogen Social Media als Instrument der erlebnisorientierten Markenfuhrung im Premiumsegment am Beispiel der Leica Camera AG findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.