Udsalget slutter om
Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Social Media Strategy - Keith A. Quesenberry - Bog

- Marketing, Advertising, and Public Relations in the Consumer Revolution

Bag om Social Media Strategy

Social Media Strategy: Marketing, Advertising and Public Relations in the Consumer Revolution, Third Edition is a blueprint for the practice of marketing communications, advertising and public relations in a digital world where the consumer has taken control.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781538138168
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 492
  • Udgivet:
  • 12. august 2020
  • Udgave:
  • Størrelse:
  • 262x186x37 mm.
  • Vægt:
  • 1114 g.
  • 2-3 uger.
  • 16. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

  • BLACK FRIDAY
    : :

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Social Media Strategy

Social Media Strategy: Marketing, Advertising and Public Relations in the Consumer Revolution, Third Edition is a blueprint for the practice of marketing communications, advertising and public relations in a digital world where the consumer has taken control.

Brugerbedømmelser af Social Media Strategy



Find lignende bøger
Bogen Social Media Strategy findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.