Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Sport Business in the Global Marketplace - A. Smith - Bog

Bag om Sport Business in the Global Marketplace

Sport has become big business. This book takes a global look at the business of sport focusing upon the structure of the sport industry, commercialisation of sport, sport marketing, franchising, television and other rights and the rise of the global super athletes and teams.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781403903006
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 241
  • Udgivet:
  • 4. oktober 2002
  • Størrelse:
  • 241x166x26 mm.
  • Vægt:
  • 526 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 15. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Sport Business in the Global Marketplace

Sport has become big business. This book takes a global look at the business of sport focusing upon the structure of the sport industry, commercialisation of sport, sport marketing, franchising, television and other rights and the rise of the global super athletes and teams.

Brugerbedømmelser af Sport Business in the Global Marketplace



Find lignende bøger
Bogen Sport Business in the Global Marketplace findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.