Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Starke Marken, starke Teams - Bezugsgruppeneinfluss auf das Markenimage - Carolin Hartwig - Bog

- Eine empirische Analyse in Fussballmannschaften am Beispiel von Adidas, Nike und Puma

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783836685368
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 122
  • Udgivet:
  • 12. januar 2010
  • Størrelse:
  • 254x178x7 mm.
  • Vægt:
  • 227 g.
  • 2-3 uger.
  • 20. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Brugerbedømmelser af Starke Marken, starke Teams - Bezugsgruppeneinfluss auf das Markenimage



Find lignende bøger
Bogen Starke Marken, starke Teams - Bezugsgruppeneinfluss auf das Markenimage findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.