Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Strategic Ambiguities - Eric M. Eisenberg - Bog

- Essays on Communication, Organization, and Identity

Bag om Strategic Ambiguities

A journey through the development of a new aesthetics of communication that rejects all fundamentalisms and embraces a contingent world-view. It collects and reflects on over two decades of author's writing to provide important personal, historical, and theoretical context.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781412926881
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 328
  • Udgivet:
  • 6. februar 2007
  • Størrelse:
  • 152x228x18 mm.
  • Vægt:
  • 448 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 6. december 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Strategic Ambiguities

A journey through the development of a new aesthetics of communication that rejects all fundamentalisms and embraces a contingent world-view. It collects and reflects on over two decades of author's writing to provide important personal, historical, and theoretical context.

Brugerbedømmelser af Strategic Ambiguities



Find lignende bøger
Bogen Strategic Ambiguities findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.