Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Strategic Brand Engagement - John G Fisher - Bog

- Using HR and Marketing to Connect Your Brand Customers, Channel Partners and Employees

Bag om Strategic Brand Engagement

Strategic Brand Engagement is the first book to take a comprehensive, integrated approach to external and internal branding and employee engagement.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780749470135
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 232
  • Udgivet:
  • 3. november 2013
  • Størrelse:
  • 167x233x14 mm.
  • Vægt:
  • 362 g.
  • Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Strategic Brand Engagement

Strategic Brand Engagement is the first book to take a comprehensive, integrated approach to external and internal branding and employee engagement.

Brugerbedømmelser af Strategic Brand Engagement



Find lignende bøger
Bogen Strategic Brand Engagement findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.