Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Strategic Management in the Media - Lucy Kung - Bog

- Theory to Practice

Bag om Strategic Management in the Media

A new edition of Lucy Kung's popular guide to change and decision-making in the media industries. Full of detailed contemporary case studies on BuzzFeed, The Guardian, Netflix, the New York Times, the BBC and more.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781473929500
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 256
  • Udgivet:
  • 24. november 2016
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 209x242x14 mm.
  • Vægt:
  • 454 g.
  • Ukendt - mangler pt..

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Strategic Management in the Media

A new edition of Lucy Kung's popular guide to change and decision-making in the media industries. Full of detailed contemporary case studies on BuzzFeed, The Guardian, Netflix, the New York Times, the BBC and more.

Brugerbedømmelser af Strategic Management in the Media



Find lignende bøger
Bogen Strategic Management in the Media findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.