Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Strategic Marketing Decisions In Global Markets - Isobel (Sheffield Hallam University) Doole - Bog

Bag om Strategic Marketing Decisions In Global Markets

The focus of this text is on strategic marketing decision making in a global context.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781844801428
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 342
  • Udgivet:
  • 2. september 2004
  • Udgave:
  • Størrelse:
  • 219x277x22 mm.
  • Vægt:
  • 930 g.
  • Ukendt - mangler pt..

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Strategic Marketing Decisions In Global Markets

The focus of this text is on strategic marketing decision making in a global context.

Brugerbedømmelser af Strategic Marketing Decisions In Global Markets



Find lignende bøger
Bogen Strategic Marketing Decisions In Global Markets findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.