Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Testing 1 - 2 - 3 - Johannes Ledolter - Bog

- Experimental Design with Applications in Marketing and Service Operations

Bag om Testing 1 - 2 - 3

This book gives students, practitioners, and managers a set of practical and valuable tools for designing and analyzing experiments, emphasizing applications in marketing and service operations such as website design, direct mail campaigns, and in-store tests.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780804756129
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 312
  • Udgivet:
  • 1. maj 2007
  • Størrelse:
  • 178x254x25 mm.
  • Vægt:
  • 721 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Testing 1 - 2 - 3

This book gives students, practitioners, and managers a set of practical and valuable tools for designing and analyzing experiments, emphasizing applications in marketing and service operations such as website design, direct mail campaigns, and in-store tests.

Brugerbedømmelser af Testing 1 - 2 - 3



Find lignende bøger
Bogen Testing 1 - 2 - 3 findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.