Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

The Advertising Effect: How to Change Behaviour - Adam ( Ferrier - Bog

Bag om The Advertising Effect: How to Change Behaviour

The Advertising Effect examines how advertising influences consumer behaviour - and the psychological principles underpinning it.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780195593921
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 240
  • Udgivet:
  • 28. maj 2014
  • Størrelse:
  • 227x154x18 mm.
  • Vægt:
  • 382 g.
  • 4-7 hverdage.
  • 7. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af The Advertising Effect: How to Change Behaviour

The Advertising Effect examines how advertising influences consumer behaviour - and the psychological principles underpinning it.

Brugerbedømmelser af The Advertising Effect: How to Change Behaviour



Find lignende bøger
Bogen The Advertising Effect: How to Change Behaviour findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.