Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The Discourse of Advertising - Guy Cook - Bog

Bag om The Discourse of Advertising

This second edition addresses contemporary advertising in the context of current changes in communication. It is a comprehensive and invaluable reference guide to all aspects of the language of advertising.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415234542
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 268
  • Udgivet:
  • 19. Juli 2001
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 156x234x18 mm.
  • Vægt:
  • 476 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 12. Oktober 2024
På lager

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af The Discourse of Advertising

This second edition addresses contemporary advertising in the context of current changes in communication. It is a comprehensive and invaluable reference guide to all aspects of the language of advertising.

Brugerbedømmelser af The Discourse of Advertising



Find lignende bøger
Bogen The Discourse of Advertising findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.