Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The Dynamics of Influencer Marketing - Bog

Bag om The Dynamics of Influencer Marketing

This book analyses how the users of these social networks, especially those of YouTube and Instagram, become content prescribers, opinion leaders and, by extension, people of influence.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367680916
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 210
  • Udgivet:
  • 27. maj 2024
  • Størrelse:
  • 234x155x15 mm.
  • Vægt:
  • 350 g.
  • 4-7 hverdage.
  • 11. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af The Dynamics of Influencer Marketing

This book analyses how the users of these social networks, especially those of YouTube and Instagram, become content prescribers, opinion leaders and, by extension, people of influence.

Brugerbedømmelser af The Dynamics of Influencer Marketing



Find lignende bøger
Bogen The Dynamics of Influencer Marketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.