Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

The Financial Services Marketing Handbook - Evelyn Ehrlich - Bog

- Tactics and Techniques That Produce Results

Bag om The Financial Services Marketing Handbook

Providing information on how to target, win, and retain profitable customers, this book presents an overview of the basic marketing functions - segmentation, positioning, brand building, situational analyses, and tactical planning - as they relate specifically to the financial services industry.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781118065716
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 208
  • Udgivet:
  • 30. marts 2012
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 261x186x20 mm.
  • Vægt:
  • 536 g.
  • 2-3 uger.
  • 22. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af The Financial Services Marketing Handbook

Providing information on how to target, win, and retain profitable customers, this book presents an overview of the basic marketing functions - segmentation, positioning, brand building, situational analyses, and tactical planning - as they relate specifically to the financial services industry.

Brugerbedømmelser af The Financial Services Marketing Handbook



Find lignende bøger
Bogen The Financial Services Marketing Handbook findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.