Udvidet returret til d. 31. januar 2025

The Globalization of Corporate Media Hegemony - Lee Artz - Bog

Bag om The Globalization of Corporate Media Hegemony

Shows how dominant commercial media practices secure a hold among and affect diverse national cultures.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780791458228
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 320
  • Udgivet:
  • 28. august 2003
  • Størrelse:
  • 140x19x216 mm.
  • Vægt:
  • 453 g.
  • 2-3 uger.
  • 2. december 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af The Globalization of Corporate Media Hegemony

Shows how dominant commercial media practices secure a hold among and affect diverse national cultures.

Brugerbedømmelser af The Globalization of Corporate Media Hegemony



Find lignende bøger
Bogen The Globalization of Corporate Media Hegemony findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.