Udvidet returret til d. 31. januar 2025

The Neuroscience of Multimodal Persuasive Messages - Dirk Remley - Bog

- Persuading the Brain

Bag om The Neuroscience of Multimodal Persuasive Messages

In this book, Dirk Remley applies his model of integrating multimodal rhetorical theory and multi-sensory neural processing theory pertaining to cognition and learning to multimodal persuasive messages.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138635814
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 172
  • Udgivet:
  • 2. marts 2017
  • Størrelse:
  • 235x158x15 mm.
  • Vægt:
  • 386 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 28. november 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af The Neuroscience of Multimodal Persuasive Messages

In this book, Dirk Remley applies his model of integrating multimodal rhetorical theory and multi-sensory neural processing theory pertaining to cognition and learning to multimodal persuasive messages.

Brugerbedømmelser af The Neuroscience of Multimodal Persuasive Messages



Find lignende bøger
Bogen The Neuroscience of Multimodal Persuasive Messages findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.