Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

The New Marketing - Cheryl Burgess - Bog

- How to Win in the Digital Age

Bag om The New Marketing

The New Marketing, with contributions spanning CMO trailblazers to martech disruptors, behavioral economics luminaries at Yale to leading marketing thinkers at Kellogg and Wharton, is the GPS for navigating in a digital world and moves the craft of marketing through the forces of marketing transformation.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781526490117
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 288
  • Udgivet:
  • 25. august 2020
  • Størrelse:
  • 248x175x25 mm.
  • Vægt:
  • 650 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 15. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af The New Marketing

The New Marketing, with contributions spanning CMO trailblazers to martech disruptors, behavioral economics luminaries at Yale to leading marketing thinkers at Kellogg and Wharton, is the GPS for navigating in a digital world and moves the craft of marketing through the forces of marketing transformation.

Brugerbedømmelser af The New Marketing



Find lignende bøger
Bogen The New Marketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.