Udvidet returret til d. 31. januar 2025

The role of advertising in Indian women's desire to be fair - Christina Goerke - Bog

  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783954893249
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 72
  • Udgivet:
  • 16. oktober 2014
  • Størrelse:
  • 148x210x4 mm.
  • Vægt:
  • 104 g.
  • 2-3 uger.
  • 12. december 2024

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Brugerbedømmelser af The role of advertising in Indian women's desire to be fair



Find lignende bøger
Bogen The role of advertising in Indian women's desire to be fair findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.