Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

The Social License - John Morrison - Bog

- How to Keep Your Organization Legitimate

Bag om The Social License

A distinctive and direct guide to legitimacy in business, focusing on the new benchmark of a 'Social License to Operate'. Featuring case studies of what is and isn't working, this book explains how business owners and CSR professionals can integrate legitimacy into the heart of their company strategy, beyond CSR and good PR.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781137370716
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 187
  • Udgivet:
  • 27. august 2014
  • Størrelse:
  • 218x144x18 mm.
  • Vægt:
  • 384 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af The Social License

A distinctive and direct guide to legitimacy in business, focusing on the new benchmark of a 'Social License to Operate'. Featuring case studies of what is and isn't working, this book explains how business owners and CSR professionals can integrate legitimacy into the heart of their company strategy, beyond CSR and good PR.

Brugerbedømmelser af The Social License



Find lignende bøger
Bogen The Social License findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.