Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Theorizing Tourism - Arthur Asa Berger - Bog

- Analyzing Iconic Destinations

Bag om Theorizing Tourism

A useful introduction to the study of tourism that applies semiotics and cultural theory to deal with some of our most iconic tourist destinations from the Taj Mahal to Las Vegas, and from the Eiffel Tower to Antarctica.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781611322354
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 184
  • Udgivet:
  • 1. november 2012
  • Størrelse:
  • 152x229x15 mm.
  • Vægt:
  • 294 g.
  • 2-4 uger.
  • 19. december 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Theorizing Tourism

A useful introduction to the study of tourism that applies semiotics and cultural theory to deal with some of our most iconic tourist destinations from the Taj Mahal to Las Vegas, and from the Eiffel Tower to Antarctica.

Brugerbedømmelser af Theorizing Tourism



Find lignende bøger
Bogen Theorizing Tourism findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.