Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Understanding Media Economics - Gillian Doyle - Bog

Bag om Understanding Media Economics

Long waited second edition of this popular exploration of media economics. Will be adopted on courses across media management, media policy and the creative industries.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781412930772
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 232
  • Udgivet:
  • 18. april 2013
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 171x242x13 mm.
  • Vægt:
  • 408 g.
  • 4-7 hverdage.
  • 30. november 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Understanding Media Economics

Long waited second edition of this popular exploration of media economics. Will be adopted on courses across media management, media policy and the creative industries.

Brugerbedømmelser af Understanding Media Economics



Find lignende bøger
Bogen Understanding Media Economics findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.