Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Value-Oriented Media Management - Bog

- Decision Making Between Profit and Responsibility

Bag om Value-Oriented Media Management

In the light of a rapidly changing media industry with new technologies, actors and advertising models, and the critical role of media in society, this volume highlights the meaning of different values in media companies and media managers' decisions.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319845449
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 240
  • Udgivet:
  • 18. juli 2018
  • Udgave:
  • 12017
  • Størrelse:
  • 155x235x0 mm.
  • Vægt:
  • 454 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 15. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Value-Oriented Media Management

In the light of a rapidly changing media industry with new technologies, actors and advertising models, and the critical role of media in society, this volume highlights the meaning of different values in media companies and media managers' decisions.

Brugerbedømmelser af Value-Oriented Media Management



Find lignende bøger
Bogen Value-Oriented Media Management findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.