Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Visual Marketing - Barbara E. Kahn - Bog

Visual Marketingaf Barbara E. Kahn
Bag om Visual Marketing

Visual Marketing analyses the digital transformation taking place across an increasingly competitive marketing landscape. Against this background, the book utilises proven principles in consumer psychology, marketing, and neuroscience to propose creative and useful visual strategies to increase the effectiveness of marketing efforts.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032731322
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 190
  • Udgivet:
  • 24. marts 2025
  • Størrelse:
  • 156x234x0 mm.
  • Kan forudbestilles.
  • 24. marts 2025

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Visual Marketing

Visual Marketing analyses the digital transformation taking place across an increasingly competitive marketing landscape. Against this background, the book utilises proven principles in consumer psychology, marketing, and neuroscience to propose creative and useful visual strategies to increase the effectiveness of marketing efforts.

Brugerbedømmelser af Visual Marketing



Find lignende bøger
Bogen Visual Marketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.