Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

A Psychological-Institutional Approach to Consumers’ Decision Making - Felipe Almeida - Bog

Bag om A Psychological-Institutional Approach to Consumers’ Decision Making

A Psychological-Institutional Approach to Consumers' Decision Making

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783631635056
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 140
  • Udgivet:
  • 2. december 2011
  • Udgave:
  • Størrelse:
  • 217x156x13 mm.
  • Vægt:
  • 298 g.
  • 2-4 uger.
  • 1. februar 2025
På lager

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af A Psychological-Institutional Approach to Consumers’ Decision Making

A Psychological-Institutional Approach to Consumers' Decision Making

Brugerbedømmelser af A Psychological-Institutional Approach to Consumers’ Decision Making



Find lignende bøger
Bogen A Psychological-Institutional Approach to Consumers’ Decision Making findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.