Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Adding Value to Marketing - David Doyle - Bog

Bag om Adding Value to Marketing

Adopt the techniques needed to help manage budgets and campaigns effectively, including recognizing the changing dynamics of the marketplace and implementing activity-based costing for marketing activities.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780749421755
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 224
  • Udgivet:
  • 25. september 1998
  • Størrelse:
  • 156x234x11 mm.
  • Vægt:
  • 322 g.
  • Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Adding Value to Marketing

Adopt the techniques needed to help manage budgets and campaigns effectively, including recognizing the changing dynamics of the marketplace and implementing activity-based costing for marketing activities.

Brugerbedømmelser af Adding Value to Marketing



Find lignende bøger
Bogen Adding Value to Marketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.