Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Advances in Chinese Brand Management - Bog

Bag om Advances in Chinese Brand Management

Providing an overview of the development and management of brands in China, Advances in Chinese Brand Management also contains case studies of centuries old and greatly loved Chinese Corporate heritage brands, luxury brands, prominent cultural brands and foreign brands in China.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781352000108
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 354
  • Udgivet:
  • 24. november 2016
  • Udgave:
  • 12017
  • Størrelse:
  • 216x140x25 mm.
  • Vægt:
  • 5612 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 15. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Advances in Chinese Brand Management

Providing an overview of the development and management of brands in China, Advances in Chinese Brand Management also contains case studies of centuries old and greatly loved Chinese Corporate heritage brands, luxury brands, prominent cultural brands and foreign brands in China.

Brugerbedømmelser af Advances in Chinese Brand Management



Find lignende bøger
Bogen Advances in Chinese Brand Management findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.